Captain Tsubasa: Rise of New Champions - Xiao Junguang
Xiao Junguang is nu beschikbaar als nieuw speelbaar personage in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
Een middenvelder van het Chinese nationale team. Hij keek naar toernooiwedstrijden als hij met zijn vader naar Amerika ging. Hij is meestal ruimdenkend, maar kan ook een individualist zijn en werkt niet graag in een groep. Zijn speelstijl is gebaseerd op het terugspelen van de schoten van de tegenstander.