Captain Tsubasa: Rise of New Champions - Xiao Junguang
Xiao Junguang is now available as a new playable character in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
A midfielder from the Chinese national team. He has watched tournament games when accompanying his father on trips to the US . He is usually open-minded but can also be an individualist, disliking working in groups. His playstyle centers on hitting back opponents' shots.