Captain Tsubasa: Rise of New Champions - Shingo Aoi
Shingo Aoi is nu beschikbaar als nieuw speelbaar personage in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
Een tweedejaars student die bij de Nakahara MS Soccer Club in Gifu speelt. Hij is erg lenig en niemand in Japan kan zo jongleren als hij. Hij dribbelt als de beste en glipt met gemak langs de spelers van Nankatsu MS. Hij is een typische puber die opziet tegen Tsubasa en hem wil overtreffen.