Atelier Series Legacy BGM Pack
Een set van meer dan 1000 nummers als achtergrondmuziek uit oudere Atelier-games, van 'Atelier Marie: The Alchemist of Salburg' tot 'Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout'.