Sir Questionnaire
A peaceful dungeon crawling adventure, no twitchy reflexes needed, this game can be played at your own pace.
Sir Questionnaire is a turn-based hack’n’slash game, where you enter a dungeon and each room gives you two options: leave the room, or interact with what ever is in the room. This can be monsters, gates, treasure chests, pools of water, but also debris, or just another door!