Not Tonight & Not Tonight 2
Not Tonight is a post-Brexit management game, fusing a time-pressure RPG with a politically charged story where every decision matters. Will you join the resistance and fight the regime -- or keep your head down and hope that one day this will all be a distant memory?
Not Tonight: One Love is a full, extra chapter that follows on from the main Not Tonight storyline. King's Head Dave has had just about enough of everything happening in Britain, and has decided to pack up and move to France, in the hope of finding true love.
In an alternative Britain where Brexit talks have collapsed, an extreme far-right government has taken power. Citizens of European heritage have been rounded up and exiled. Forced out of your previous life, you find yourself in the midst of a booming gig economy, fighting to scrape by and return to the city you call home.
Not Tonight 2 is an American document-checking road trip, fusing a time-pressure RPG with a politically charged, dark comedy where every decision matters. Will Eduardo's friends Malik, Kevin and Mari manage to locate and deliver his documents to Miami in time, or is this the end of the American dream?
In an alternative broken America, where capitalism and political greed have taken center stage, your friend has gone missing. Snatched during a protest, Eduardo Suarez has been seized by the authorities, and now sits ready for processing in the Miami gulag.