Home Office Simulator - Ayame Life Sim
Embark on a delightful journey with Ayame, a remote worker, as she navigates the challenges of staying focused while working from the comfort of her home. Help Ayame create the perfect work environment, free from distractions, and keep her adorable feline companions happy!
Wrap yourself in the charming world of Home Office Simulator as you help Ayame strike the perfect balance between work and relaxation. Work, upgrade, and enjoy the company of adorable cats!