Foxy's Coin Hunt
Foxy's Coin Hunt is an exciting platformer game where players take on the role of Foxy, a cute fox who travels through different worlds to collect as many coins as possible. Along the way, Foxy must face a variety of enemies. Players will also have access to various items that will help them fight enemies and solve problems. Foxy's Coin Hunt offers beautifully designed worlds that will delight players of all ages. Will you take on the challenge and help Foxy reach his ultimate goal?