Toby: The Secret Mine
A peaceful way of life in a small village in the mountains was thrown into disorder. Someone has kidnapped most of its residents. A couple of brave hearts tried to rescue their friends but none of them have returned.
Little Toby didn’t want to just sit and wait so he decided to find them by himself. He went to the nearby deep forest but he soon realised this was just the beginning.
Go with Toby on an eerie adventure in a dark and creepy world full of dangerous situations, enemies and challenging puzzles.