This adorable game, set in the middle of a picturesque garden, has you helping Shiny, the cute little firefly, to find his babies.
Your reflexes will be tested, as well as your wit and intellect, as you navigate through this beautiful, colourful world helping Shiny in his search. All kinds of different animations let you know how Shiny’s feeling. So you’ll always know if he’s feeling happy, concerned, tired or angry. That will help you solve the trickiest situations in the game. Use your ability to shine skillfully: the babies can only follow Shiny when he is lit up, but that also makes him visible to his enemies...