Shoot the ball onto the board with the Devil Shooter, then use flippers and nudging to keep it in play and rack up a high score. Complete certain conditions to play up to six different Bonus Stages. Get a Perfect Clear on those to earn a huge amount of points!
The game’s ominous theme is enhanced by its enemies – from wandering Skeleton Knights to Sorcerers, and even a Giant Face that changes from a goddess to a sinister serpent!