River City Girls 2
The River City Girls are ready for round 2! When an old foe resurfaces, Misako, Kyoko, Kunio, and Riki - joined by newcomers Marian and Provie - hit the streets for an all-new beat-'em-up adventure packed with new abilities, enemies, environments, and more! Team up for local or online co-op, then pound punks into the dirt with brand-new guard-crush attacks, lift-off combos, double-team maneuvers, and other knuckle-busting techniques! Level-up to earn new moves, buy items and accessories in more than 30 shops, and recruit defeated foes and hired heavies to help you on your way! River City is bigger than ever, with more locations to explore, more objects to destroy, and a day-night cycle! With nonlinear gameplay, a dynamic story system, and another epic soundtrack by Megan McDuffee, River City Girls 2 will keep you brawling until all your enemies yell "BARF!"