Bounty Battle
Bounty Battle is the ultimate indie fighting game: a new 2D fighter, where you can pit your favourite Indie heroes against one another! Indie heroes from games like Guacamelee!, Darkest Dungeon, Flinthook, Dead Cells, Axiom Verge, Owlboy & more battle it out in this fighter frenzy.