Verlet Swing
Grab your hookshot and enter surreal fever dreams. An eccentric world where weird stuff happens. Where statues stare you down and you die on impact with any of your surroundings. That’s Verlet Swing – an abstract gauntlet that transforms into weirder and more challenging courses as you sail and soar through strange landscapes of koi fish, pizza slices and other bizarre obstacles.