VEREDA - Escape Room Adventure
As an undercover secret agent, you never ask too many questions about your secret assignments.
So it is just down to you to use all of your puzzle solving experience to navigate the mysterious town and track down the missing dossier.
Vereda – Escape Room Adventure is a first person 3d escape room inspired puzzle adventure, similar to games you may have played in the ’90’s or similar to a virtual escape rooms you may have played. An indoor and outdoor immersive world that you explore and an inventory where you can collect and use items you find along the way to solve puzzles and escape the rooms.