Unboxing - Idle Factory Simulator
Unboxing is a captivating game, offering a meditative and relaxing experience for players. With an atmosphere that blends futuristic technology with the excitement of unboxing, this game will take you on a journey where the satisfaction of encountering unique items is the main goal.