Trine Enchanted Edition
Trine Enchanted Edition is the origin story for the three unlikely heroes of Trine - Amadeus the Wizard, Pontius the Knight, and Zoya the Thief. Spellbound by the magical object Trine, the heroes must join forces to overcome obstacles and puzzles in a fully interactive physics-based world, battle the undead and their minions, and restore balance to the kingdom!