Tomb Sweeper
Tomb Sweeper is an intense and exciting maze game. It’s a unique and interesting title where your focus is to try to move the player from wall to all or corner to corner in order to create a path and complete the level. Once the level is full of colour, you can reach the next level. There are more than 100 levels to go through, and you will have a lot of fun enjoying every moment, while also testing your skills. Do you have what it takes to complete all levels?