Toast Time: Smash Up!
Fresh from the oven, Toast Time: Smash Up brings the unique toast-based recoil/reload action from cult smash hit Toast Time to the multiplayer brawler/esports genre.
Assume the role of TERRY (Toast-Ejecting Recoil & Reload System) - a humble and solitary toaster with an uncontrollable love for English breakfasts, hats and scheduling – and 'lay the table' for your unexpected guests.
Launch toast, crumpets and magnitudes of other breakfast paraphernalia at the beasties. Bounce around and crush them with your hot metallic mass. Tip over bins, and use the environments to your advantage. Drink a little coffee and go a little crazy. Do everything it takes to defend toast time – you are Monday morning's final hope. Have your toast and eat it.