Tip Top: Don't fall!
Tip Top is an arcade style climbing game with procedurally generated routes that never repeat themselves!
It features a gripping single player campaign that has you exploring all corners of the globe while making sure not to fall to your (perma)death.
The player uses the innovative control scheme to move the characters hands from one hold to the next while making sure to be as efficient as possible. You only have a limited amount of stamina to use in order to reach the peak. If you run out of stamina or miss a hold you'll fall!