A copy of The Wonderful 101: Remastered is not needed to enjoy this standalone version.
Important note: This is a standalone version of free DLC of the same name for The Wonderful 101: Remastered. Please be careful not to make a duplicate purchase if you are eligible for the DLC.
A copy of The Wonderful 101: Remastered is not needed to enjoy this standalone version.
Meet Luka, a hero in training. Hoping to one day be a full member of the Wonderful 100, Luka spends his days in special training Drills after school as he aims to complete the CENTINELS training program. This is a story of love, battle, and growth!
Go hands-on with The Wonderful One: After School Hero in three different modes. The Arcade Mode lets you experience the story of how Luka became a full-fledged hero, Wonder Goggles. The Challenge Mode lets you select and play any Drill of your choice. In Caravan Mode, you have 5 minutes from the start of the Drill to see how high of a score you can get.
Try to clear all the unique missions set in each Drill and see if you can find some hidden areas on each stage. Re-play the game to your heart's content to explore every nook and cranny! Upload your scores to Online Ranking and compete with friends around the world to see who can get the highest scores!