The Trail: Frontier Challenge
Are you ready to discover the undiscovered? Are you ready to climb the tallest mountains, wear the finest clothes, and earn a fortune beyond compare?
And you are not alone in your travels! Every person you meet on The Trail is another player who will trade with you at campfires located along the way.