The Smurfs: Colorful Stories
Welcome to The Smurfs: Colorful Stories, a place where your creativity and imagination lead to creating unique tales. Visit their village like you are one of them and experience amazing adventures - Smurfs can’t wait to meet you!
You don’t have to worry you will miss your favourite Smurfette or Grouchy Smurf. They all gathered here, so you can get to know each one of them, while they tell you their stories. Just relax and take a look at what they have prepared for you.