The Company Man
The Company Man is a classic action platformer where you play as average salaryman Jim. Hit your crazy coworkers with a keyboard, shoot your evil bosses with emails, and buff up with coffee beans at the Good Water Company. Survive the struggles of working life and fulfill your lifelong quest to be CEO!
Explore a variety of beautiful hand-painted environments - from the over air-conditioned icy floors in Accounting to the endless mountains of paperwork in Human Resources.
Spend the coins you earn from beating up your coworkers at the Coffee Shop, which offers a variety of health and stamina boosting coffee beans.
Challenge yourself in secret gauntlet dungeons where Jim is forced to fight wave after wave of coworkers. These dungeons aren’t easy to find, so keep a lookout for them!
Whether you’re a newbie or an expert, we got you covered with a wide range of difficulty levels from Normal to Impossible (Impossible is unlocked after beating the game).