Tactical Mind
Immerse yourself in the best strategy gameplay since Checkers! Spawn your pawns wisely, level them up and destroy the opponent's Crystal!
Play a progression-based single-player campaign, or duke it out with a friend on one of the fourteen local multiplayer maps. Become a Master of Pawns with your Tactical Mind.