Super Mega Baseball 3
Super Mega Baseball 3 refines the series’ formula with the deepest on-field simulation yet, comprehensive offline and online play including Franchise mode and the newly added Online Leagues mode, and vastly improved graphics. New content includes revamped UI plus tons of new audio, team/character content, and stadiums with variable lighting conditions.