Stikbold! A Dodgeball Adventure DELUXE
Playable solo or with your favourite buddy – beat the story, then beat your friend!
Inspired by the greatest party game classics, Stikbold! offers accessible but deep gameplay with a great variety of playful twists to spice up the action and keep the party going.
Humiliate your friends on a series of distinct environments with unique, gameplay-altering dynamics and level-specific player-controlled hazards.
With DELUXE edition, max player count has increased to six to accommodate even bigger parties. Play Free-For-All, 3v3, 2v2v2 or perhaps someone frisky is up for a 5v1?!
No party game is complete without minigames. Mix it up with Handyball, Pop-pop, Crate Escape and Wild Rumpus.
This crazy new game show-inspired tournament will take the players on a playful tour through all the game’s content. Adaptation is the key to success in this format, littered with bounties, secondary objectives and decorative, cosmetic prizes to underline your victories.