Spider Solitaire F
Spider Solitaire F is the first of our “F” (Flyhigh) series. We aim to bring the fun and challenge of classic games to the Nintendo Switch.
In Spider Solitaire F we have prepared challenges that range from easy to very challenging; there are a total of 100 sets to solve.
Spider Solitaire F is perfect for calm and relaxing moments with the Nintendo Switch, whether playing on the portable or the TV.