Savage Age
In a long time gone, the earth was populated by thick foliage and thick oozing marshes. With fear and respect in their hearts, desperate pioneers vying for survival built totems that signified their existence as arduously passed down the torches of their legacy to future generations.
Our story begins with a small tribe. Our hero sets out on a quest to reclaim the holy Three-Winged Totem and steps into the unknown, thus starting a journey of romance and adventures.