Sakura Dungeon
Yomi, an ancient fox spirit awakens after several hundred years of deep sleep to find her precious dungeon has been taken from her!
The party must avoid perilous traps, fight dangerous enemies, and battle epic bosses to outfox the devious plans of the new dungeon lord.