Ruvato : Original Complex
Ria, a veteran mercenary of HA Company, receives a command to enter the Neuroscience Research Institute and capture a scientist alive, but fails her mission as the scientist kills himself.
Their peaceful life is soon interrupted, when HA Company finds out about the girl and sends another mercenary to attack Ria.
Standing at the crossroads of life and death, Ria transforms her body into a cyborg and heads to HA Company to find the mysterious girl.
Ruvato : Original Complex" is a "high-speed, hack and slash, action game taking place in the near future.
As the player continuously knocks down enemies, their attack power increases and it becomes easier to strike down more enemies.
An effective strategy is to knock down weaker enemies first to quickly increase attack power.
A player gains items after knocking down enemies, and using these items, the player can strengthen various skills to execute more effective attacks.
At the end of each area awaits a battle with the extremely powerful boss who performs incredible attacks.
Even if a player dies, the player could try again and again to improve the player's own techniques and enjoy clearing the stages.
By tackling various missions throughout the game, the user could also enjoy feelings of accomplishment.