Rhythm of the Gods
Solve the problems that the mortal realm faces in this auto-running, Greek-inspired rhythm game. Fight a variety of mythological monsters that are causing a chorus of chaos to impress each god and earn your right to challenge them one-on-one - in a battle of rhythm, of course. Keep in time and reveal each gods’ true tune to persuade them that you have what it takes.
Clear the base stage to unlock God Mode’s special beatmap and challenge the Gods of Rhythm one-on-one. Enjoy these fast-paced rhythmic battles set to addictive original music from composer Nathan Fitzpatrick.
Test your rhythmic stamina in Marathon mode! See how long you can last and refine your skills.