Race Boat Simulator - 3D Stunt Racing Driving Ship in Ocean
Do you like boat simulators? Well Race Boat Simulator is the game with one of the best visuals, it is based on racing, and the action takes place in the ocean, near exotic islands.
An open ocean adventure like you've never seen before, with realistic graphics and sounds.
If you like realistic games where to live an experience of another level this is your game.