RAILGRADE
RAILGRADE is a management sim about using railways to transport resources and power industry on an off-world colony. As an administrator working on behalf of the Nakatani Chemicals corporation, it’s up to you to help restore industrial production following a disastrous collapse of the planet’s infrastructure.
Construct intricate railway networks and use the power of trains to connect vital industries with the resources they require. Manage inputs and outputs to optimise production, and create efficient supply chains using multi-level tracks and a variety of unique engine types.
Combine strategic decision-making with creative construction in order to rebuild a thriving industrial colony. Succeed, and you might just impress your corporate overlords enough to be allowed back home to earth.