Princess Closet - Fashion and love will change me -
Invited by a member of the popular fashion brand "Princess Closet," you have been transformed into a "fashion model."
With no real ambition in life, you luck out and manage to get a job at a large company.
A dating sim game for girls who want to experience heart-throbbing romance, while enjoying fashion!
・This software (Princess Closet) has been released as a low-priced version with Japanese added as a new selected language, although the voice has been deleted from the old version that has been discontinued!
・This software (Princess Closet) is a different product from the old version. Customers who have the old version will not be able to play unless they purchase this software (Princess Closet) again.
・Please note that no refunds will be given if customers who have purchased the old version purchase this software (Princess Closet).
・Since this software (Princess Closet) and the save data of the old version are not compatible, you cannot use the save data of the old version.