Pixel Game Maker Series Storm Swordsman
In the game, the player will play a wandering swordsman "Tetsu Nishino", who accepts the entrustment of his friend "Hachiro Yoshioka" who has not seen him for many years, to carry out a state secret assassination mission.
According to intelligence, the four city lords are preparing to rebel to overthrow King Honmyo, and the player must assassinate the four city lords before the rebellion occurs. Along the way, players will engage in deathmatch with ninjutsu and sword masters in the Honmyo Kingdom.
Will the player be able to complete the difficult missions or will they be killed by the knife? Or will it continue to become stronger and eventually become the strongest swordsman?