Pixel Driver
Pixel Driver is a fast paced infinite driving game where you race in heavy traffic at high speeds. Crashing into cars is AWESOME since they break up into parts which lets you cause proper havoc.
Prove that you are the #1 driver in the world by reaching the top position in the hall of fame.