Pirates: All Aboard!
Pirates: All Aboard! is a competitive battle game for solo and multiplayer pick-up-and-play fun. Become the best pirate!
Enjoy two game modes – Battle Arena (1-4 players*) and the endless Treasure Sail (single-player)