Path to Purge
In modern society, people are increasingly focusing on entertainment, immersing themselves in the joy brought by material things and losing themselves. These fallen humans are punished by the Holy Spirit, turning into emotionless beings of obsession.
The devil survives by absorbing the corrupted faith of humans, but if humanity falls to the point of having no emotions, this will also affect the devil's intentions. Without a choice, as a demon, you must destroy the Holy Spirit behind the curse to save humanity.