Parkour Jump Adventure - Simulator Stunt Tycoon Escape Kid Super Hero World Games
Parkour Jump Adventure - Simulator Stunt Tycoon Escape Kid Super Hero World Games is a fast-paced third-person platformer, the goal of the game is to jump over obstacles and buildings. Here you have an unlimited number of times you can jump for each level.
Jumps has 9 different levels (maps) in each map there are 6 simple levels and the last 7th level is a full stage, if you pass the full stage it allows you to play on the next map. Each world introduces exciting new gameplay mechanics for you to understand and master.