Crazy cooking
Sharpen your knives and dust off your chef’s whites as you work as a team to prepare, cook and serve up a variety of tasty orders before the baying customers storm out in a huff. Can you manage multiple culinary tasks at a time and keep your cool in the kitchen when the temperature rises?
Play solo or engage in chaotic couch cookery for up to four players* in both co-operative and competitive challenge modes, and unlock new levels and new chefs as you play through the game.
Overcooked: Special Edition features the original game, plus The Lost Morsel and Festive Seasoning content packs which add six new campaign levels, eight new co-op levels, two new vehicles to navigate the world map with, eight new chef characters to unlock, and more!