One-Eyed Lee and the Dinner Party
Beracus and Lee finally have a lead to more information about a potential cure for Beracus' suffering village.
Upon finding the entrance to an apparently abandoned bunker, the two become trapped inside and discover the place is inhabited by a family of hospitable cult members, who also happen to be skeletons. The family mistakes the two for fellow members, and invites them to "stay for the party" and wait for the "New World". Unfortunately, Lee and Beracus don't have that kind of time! They'll similarly meet their deaths down there if they don't escape, and they still have to find their all important cure!