OF MICE AND SAND -REVISED-
OF MICE AND SAND -REVISED- puts you in charge of a desert craft and its rodent crew. Brave an alien planet, and turn your squeaking subordinates into first-class shipmates, all in the name of adventure!
Intriguing items await your discovery in the scorching sands. Steer your ship from settlement to settlement, filling it with riches.
Create more than just rooms for crafting: add sleeping quarters so your crew can catch some Zs, or even a jukebox to give them a boost. And if any hostiles block your path, the machine gun will make them wish they'd stayed home. Utilise crafted items to build a variety of rooms and enhance your ship.
On your trek, you may come across an oasis, perfect for replenishing your water supply, or befriend a fallen mouse in need of aid. And who knows? You may even find some precious items in crashed spaceships!
OF MICE AND SAND -REVISED- is full of brand squeaking-new discoveries! And did you hear? There are rumours of snowfall at the desert's edge. What events and enemies await...?!