Mystery Box: The Journey
10 new boxes full of enigmas to crack are waiting for you on this journey through lost worlds.
Take on the challenge of exploring mysterious locations and solving peculiar riddles, you won't forget the hours spent playing this puzzle adventure!
Interact with buttons, levers, and particular mechanisms to unlock several parts of the boxes.