"""Myastere -Ruins of Deazniff-"" is a spring wire action game that explores ruins.
Collect historical remains ""Relics"" and get closer to the mystery hidden in the ruins!
The Kingdom decided to dispatch the Royal Special Relics Investigation Department, a specialized organization to investigate the source of Myastere.
Aaurae=Mawkish, a member of the 3rd Research Department's research team, went to the site to investigate.
The high concentration of Myastere causes the animals to go berserk, and modern technology loses its power.
In addition, the ruins are being exposed by a group of thieves known as the ""Deazniff"".
◆Metroidvania-style action with revolvers and wires that will keep you on the edge of your seat!