Live the most authentic and immersive 2-wheels racing experience with more than 120 official riders, over 20 tracks and new and improved features for an unprecedented level of realism. And for the first time, the Long Lap Penalty.
Take full control of your managerial career: joining an official team or creating a brand new one it's up to you. Then select your Staff: a team of professionals will assist you throughout the season and your career, helping you to take crucial decisions like the choice of the best contract and the development of your bike.
And once you get to the highest classes, build your own Junior Team, handling every aspect.