Millie
Rumour has it that the local Aviation School is accepting new recruits for a piloting course. Seeing an opportunity to make your dreams come true, you seize the moment and embark on the journey of your life. Your path is full of dangers, mazes, and obstacles, but the end goal is more than worth it!
Control a millipede as you roam through over 90 diverse levels. Solve the elaborate mazes that stand in your way. Gather and use a multitude of power-ups to help you in your endeavour. Enjoy three types of immersive minigames. Grow bigger and bigger, and remember: try not to eat your tail.