Lucy Dreaming
Ride your bike around the small British town of Figgington to meet its sardonic residents. Use your map to explore every corner, from its run-down town centre to the local pub as you discover the town's deepest, darkest secrets.
Learn techniques for dream control and enter Lucy's mind to unlock hidden memories, discover the past and unearth the disturbing truth behind her recurring nightmares.
From her dysfunctional family and the cynical Figgington townsfolk to the myriad of extraordinary characters from the depths of Lucy's subsonscious, do you have what it takes to pacify giant crabs, interrogate old ladies, satisfy toddlers and bargain with trolls? Just don’t forget your teddy bear.