Descend into the fractured mind of a genius alchemist as you help him unlock the mysteries of life, love, and the universe itself through over 100 unique, hand-crafted enigmas in this atmospheric narrative puzzle game.
With its stunning visual style, soundtrack and captivating narrative from author Adam Down, Lockstone meshes established mechanics with new twists in an innovative, engaging experience.