Link Twin
Link Twin is an exciting and stylistic puzzle game with fresh mechanics, visually stunning art and a haunting soundtrack. Take control of the mysterious Tom and Lily who share an unbreakable connection. Uncover a treacherous world of mysterious landscapes and mind-bending puzzles as you navigate ever increasing challenges.
Tom and Lily are linked and move together. Use the environment and interactive objects to manipulate positioning and find the exits!